שירות

כולנו מדברים על שירות. כולנו רוצים לקבל שירות מעולה . לכולנו ברור שבלי שירות מעוה נפסיד לקוחות והכנסות. אבל... איך עושים את זה ומה מוביל אותנו להצליח בנתינת שירות טוב יותר?

בהרצאה על שירות אנו נבדוק מהו שירות לקוחות.

נברר את ההבדל בין לשרת את .... ובין להיות משרת של.....

מעבור על הגדרות שונות של שירות שהוגדרו על ידי פילוסופים שונים בעולם.

נבדוק מהו שירות רע - בעיני הלקוח ובעני נותן השירות ונבדוק מה ההבדל ביניהם. ננהל דיון בתוך הקבוצה בנושאים:

  • מהם לדעתכם הסיבות המובילות את הלקוח – להיות לקוח זועם?
  • האם לדעתכם קיימים סוגים של לקוחות זועמים?
  • ספרו מניסיונכם כיצד אתם מתמודדים עם לקוח זועם?
  • מה עלול להרגיז לקוח כועס, להרגיז אותו עוד יותר?
נבדוק יחד מדוע בכלל יש צורך בשיפור השירות? ואיך עושים זאת בצורה שגם תיראה ולא תעלה לנו בבריאות.

 
כל הזכויות על האתר שמורות לרוני המבורגר © |  סמטת הר-סעד 1/2, אילת 88270
אתם מוזמנים גם לבקר באתר הצימר של רוני